Rodhos

Resan gick bra, över förväntan! 
Matilda skötte sig på både flyg o hotell! 
Så det kommer bli mer resor när tillfälle o ekonomi ges! 

Sunwing Resort Kallithea Beach va ett riktigt bra o fint familjehotellet! 
Med variant på kvällsmat o aktiviteter. 
Rummen va precis lagom o den lilla uteplatsen va perfekt när man har små med sig! 
Då kunde jag sola o Matilda leka innan poolen väntade! 

En promenad in till Rodhos stad o du fick både sol o motion på vägen! 
Men taxin va bra o ha ibland oxå! 

Nästa gång skulle va roligt o hyra bil ist för transfer så kan man åka runt på ön o se allt! 

Nu har jag laddat batterierna till sommaren o hoppas bara på att solen hittar tillbaka till oss så jag kan bättra på färgen här hemma. För färg fick jag för att vara jag o ingen brännskada eller fjällning på Gång! 




//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback