Måndag

Måndag igen o det e redan v 10.
Imon e det fettisdagen men om det blir några semlor återstår o se! 
Just nu e jag långt ifrån sugen! 

Helgen blev lugn..
AW med tjejerna i fredags lördagen blev lite tråkig då vädret inte va på min sida! 
Jag hade ju tänkt åka till vissmålen men kändes inte bra när det regnade. 

Igår kväll tog jag sista tabletten av provera igen då (igångsättning av menstruationen) så nu inväntar jag väl den om några dagar. 
På tredje dagen ska jag åter igen till KK o kika om vattencystan minskat eller om det blir vidare behandling... 




//Jennie



Kommentarer
Anonym

Jag hoppas cystan går bort. O lycka till hoppas du blir gravid snart kram mamma

2014-03-04 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback