Helg igen...

Denna helgen e det Jonas tur att jobba! 
Själv börjar jag repa mig efter en otäck (kort??!!) förkylning.
Började med värk o frossa i Tisdags kväll sen va det sängläge ons tor.. 
Men jag tror ischinagard medlet gjorde det värsta! 
Annars brukar ju förkylningar vara mera långdragna. 

Ikväll blev det melodifestivalen. 
O jag vet verkligen inte om jag tycker det e så bra längre! 
Men visst Oskar o Ace  va bra! 
State of drama's låt va oxå helt okej! 

På sistone har det blivit lite vinster som jag inte hunnit med o skriva om! 
o bäst av allt e nog Shampoo o balsamet jag vann! 
mitt hår fick volym!! jag e faktiskt fascinerad av detta! 
Att jag gått runt med platt hår för att jag inte trodde Shampoo gjorde skillnad! 
Ja jag e riktigt imponerad! 







O på Måndag ska jag hämta en vinst i Lekeryd! 
Två fina Glasljusstakar! 

//Jennie 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback