Självlysande nostalgi

Matilda o jag har fått äran att pröva Bambino Mam´s Självlysande nappar.
O jag ska ärligen säga att jag va tveksam i början o tänkte väl så att det skulle på sin höjd lysa någon timma.
Precis som nappmodeflugan i ungdomen.
Men jag får ta tillbaka min tanke!
Den lös hela natten lång.
Lite svår att fånga på kort dock.. Men hur ofta tar man kort på barnet mitt i natten?
 
Så bye bye nappletandet på natten, nu ser jag dig direkt!!
Bara att följa ljuset!!
 
Innehåller inga farliga ämnen och lätt att sterilisera o transportera i boxen som medföljer!
Kostar ca 75kr för 2 st i affärena
 
 
 
//Jennie
 
 
 



Kommentarer
ERIKA ENROTH

sånna skulle man ha när man går halvöppen med ögonen på nätterna och rotar i sängen efter nappar ;)

2013-09-25 @ 11:48:28 | http://erikaenroth.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback