Höstpyssel

Idag har jag påbörjat lite höstpyssel!
Inspirationen började redan på jobbet då jag gjorde iordning lite blommor.. Men det saknades liksom något..
Pricken över i:et som man säger!
Men det ska jag ordna till imon...

Hemma gjorde jag ljuspelaren till lite höstigt.
O även köksbordet fick sig lite höst!

Imon ska jag inhandla lite blommor o göra höstfint ute oxå..
Resten köper jag på fredag i stan..

Matilda fick härja fritt i burkskåpet ikväll medans jag fick diska i fred!
Vad gör man? Hur gör ni om ni har "måsten" o barnen inte vill leka på egen hand? 


//Jennie 



Kommentarer
Annica

Har tyvärr inget bra svar på din fråga, Elona har alltid lekt bra själv innan Thilia kom och nuförtiden leker de bra ihop... Och ingen av dem har varit intresserade av att riva i köksskåpen heller...😉
Men tror det är nyttigt för barnen att hitta på saker själva så de inte får allt serverat framför sig...och att det inte alltid måste hända något hela tiden.

Svar: Hon leker bra om hon inte e trött o grinig. Men just nu e hon nog tyvärr inne i en period då det ska gnällas till o från. Matilda gillar burkskåpet av nån anledning. Som du skriver e det väl alltid roligare o va två.
Jennie Svahn

2013-09-17 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback