En Lysande Tävling

Vad passar inte bättre till hösten o mörkret än att tävla ut ett paket Självlysande nappar?
I samarbete med Bambino o mam har jag fått möjlighet att tävla ut ett paket till en av mina läsare.
Hoppas ni e laddade?!
 

För att va med o tävla ska ni
 
1. Gilla Bambino o MAM på Facebook. (länka att du gjort det)
2. Skriv ner ditt mysigaste höstminne med ditt/dina barn i en kommentar här under.
 
Jag väljer sedan ut det jag tycker låter mysigast.
Vinnaren presenteras på min blogg o kontaktas på medsänd mailadress.
 
Tävlingen avslutas 30 September
 
Lycka Till!
 
//Jennie

TÄVLINGEN AVSLUTAD 
VInnaren presenteras senare idag!


 



Kommentarer
fiia

Synd jag inte har fascebook :)
Men kan skriva mitt höst minne ändå haha :)

Mysigaste höst minnet är då melina blev 2 månader gammal då vi va ute i parken och matade fåglarna då melina bara låg och log i vagnen som en liten ängel helt underbart :)

2013-09-23 @ 12:41:05 | http://Melinasmamma.bloggplatsen.se
Andreas

Gillat både MAM och Bambino på Facebook :)

Mitt bästa höstmys minne är när hela familjen gjorde i ordnining picknick tillsammans, alla fick själva bestämma vad dom ville ha i picknick. Sen så körde vi en riktig heldag i skogen! En riktig höjdare kan jag lova

2013-09-24 @ 09:31:15
Cathrine Kohlstedt

Gillat på Facebook :) detta blir Idas första höst, ett mysigt minne är när vi fotograferade Ida bland alla fina löv och hon log hela tiden underbart :)

2013-09-24 @ 13:58:08
Anna V

Hejsan!
jag vill gärna vara med och tävla.
Har länkat från bloggen: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2013/september/30-sep-vinn-sjalvlysande-nappar-fran-bambino-mam.html

Mitt mysigaste höstminne med min dotter är när vi var ute i lekparken och lekte och sen kom helt utan förvarning världens störtskur med regn.
Vi tog skydd så gott det gick med luvorna på jackorna och sprang hela vägen hem. (Vi var dock väldigt dyngsura båda två). Men när vi kom in så krängde vi av oss dem blöta kläderna och kröp i våra mys dressar och kröp ner under en mysig filt i soffan och läste saga. Det var en händelserik höst-dag.

Mvh//Anna V

Carro

Mitt härligaste höstminne är från förra året när Tilda var 1 år o 9 månader ungefär😉vi skulle bada bad tunna en kväll men vattnet blev alldeles för varmt så vi smög ut hela familjen på morgonen o badade! Såå mysigt med Tilda som älskar att bada badtunna 😍

2013-09-27 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback