En kväll i lugn o ro

Ja det fick det bli!  
Jag har så in i den ont i kroppen i varenda led o ena höften ska vi inte tala om!  Varje steg vill jag lägga mig ner i skrika lite! 

Så ikväll blev det sängen då Jonas o Matilda åkte bort o grattade Ann på hennes 60 årsdag! 
 
Tog en dusch o nu har jag lyckats måla naglarna! För duschen va skön för lederna om inte annat..

Imorgon e tanken att jag ska följa med jobbet på en trevlig Grej som jag faktiskt inte vet mer om än att vi ska avsluta på jensen's i Jkpg.
Men just nu känner jag inte den orken! 
Vi får väl se vad det blir av det här!
Känner mig inte ett dugg sjuk i övrigt utan bara en hemsk värk som inte mildras av något i medicin skåpet..


//Jennie 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback