Björnholmen

Ja det blev en väldigt spontan utekväll igår!!
Jag va inte laddad alls, o blev inte förens 2:à ölen knäpptes!

Men va hände?
Ja lite förfest hos Frida's syster o sen mötte jag Krille o hans kompisar framme o jag åkte med dom upp.

Väl uppe träffade man människa efter människa man kände o hälsade på!
Kom till o me fram en tjej från Jonas jobb o tjötade!
Måste nog tittat väldigt skumt då jag hade noll koll på vem hon va.
Men nu vet jag!!

Någonstans slog alkoholen väldigt hårt för idag har jag verkligen inte mått bra!
Började få energi när jag väl skulle till jobbet!
O jag som skulle dra med familjen till Kosläppet!!

Imon är det avslutning på Stor o liten!
Tråkigt för det e långt till hösten!
Matilda tycker ju det e så roligt!

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback