Sjukstuga

Ja den här veckan har Jonas haft rätt o säga att han e sjuk!
Närmare 40 graders feber o påbörjan till lunginflammation, då e man sjuk!

Så idag gick jag faktiskt hem efter morgonarbetet, tack snälla för att ni e den härliga grupp ni e!!

Så jag tog med Matilda ner till kyrkans stor o liten o även denna vecka uppskattade hon besöket!
Sen fick det bli handling idag o Jonas fick vackert sitta i bilen då han va tvungen o åka med pga medicinuttag..

Jag hittade gul o brun marsipan så nu ska här göras påskharar o påskliljor o bananbakelser!
Fick nämligen min bananextrakt igår!
Som jag naturligtvis även hittade på Ica idag!!
Va sur jag blev!!

//Jennie




Kommentarer
Millah

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg :)
http://millahoman.blogg.se/2013/february/vinn-valfri-vara.html

Maila kontaktuppgifter "namn,adress,mail,telenr" + vald vara till: [email protected]

Kram / Millah

Svar: Spännande, väntar spännt på filten nu...
Jennie Svahn

2013-03-15 @ 13:41:31 | http://millahoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback