Onsdag

En intensiv vecka på jobbet.
Endast ledig imorgon!
Så igår tog jag rast i solen! Helt underbart! Satt o solade ansiktet till årets melodifestivalslåtar.
Det finns en o annan som fastnat!

Igår bestämde jag mig för att det får bli en klippning tidigare än jag tänkt!
Håret trillar juh av annars!
Va trött jag e på detta hår!!
Jag undrar va jag gjort för fel i min ungdom!

Min önskelista inför kommande födelsedag!
❤ Ett halsband där Matilda står skrivet men som jag lätt kan skriva in nästa oxå..
❤ Ansiktsbehandling
❤ Presentkort på kappahl
❤ Att jag kommer med i hela Sverige bakar..
❤ En ny soffa o en ny säng!!

//Jennie




Kommentarer
Fia

Låter som bra presenter :-)<3

2013-03-06 @ 18:04:23 | http://ungmamma1991.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback