Min födelsedag!

Då har man blivit 28 år!
10 år sedan jag flyttade hemifrån!
Vart tog tiden vägen!
O så mycket som hänt!!

Igår blev det en bra dag till slut!
Morgonen började sisådär med att kaffet blev för svagt, Jonas är sjuk o blev ännu sjukare efter intag av medicin!

Men på eftermiddagen kom Svärmor med blommor o presentkort o kvällen tillbringade jag med familjen i Jönköping!
Fick blommor o lite lotter varav 3 va vinst på!!
Dessutom ska jag få följa med till stan en dag o visa vad för halsband jag vill ha!!
På kvällen blev det Soya o bowling!
En jättetrevlig o mysig kväll helt enkelt!

Vi avslutade med lite mangomoussetårta o sista perioden på Hockey. Dock ingen vinst..

Tack ännu en gång för en fin födelsedag!! ❤❤❤

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback