En varningsklocka...

Nu e det dax för Svahn att varva ner...
Att börja skriva upp o ha schema med sig!
Jag gjorde världens miss igår o gjorde precis den tabbe som andra gjorde mot mig som barn, o det kommer va svårt att släppa mitt misstag..

Förra veckan frågade min mamma om jag va ledig igår Onsdag.. För Markus hade en mindre föreställning genom skolan!
Jajjemen jag e ledig sa jag för jag hittade inte mitt namn i boken..
Jag jobbade självklart kväll igår!!
Så när dom ringer mig på eftermiddagen så känner jag mig såååå dum som totalt har tagit fel dag o trodde då att jag skulle dit på torsdagen för då e jag ju ledig på kvällen!!

Aldrig mer får detta hända!
Kan känna Markus besvikelse, även att han sa att det va okej, vem gjorde inte det dom barn? Klart det e skillnad, mitt hinder va jobb, mammas va bakfylla, eller på senare år annat!
Men det e oförlåtlig iallafall!!

Annars blev mina minicupcakes o blommarrangemang uppskattade på jobbet!!

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback