Lite dålig

På att skriva här nu! 
Gjorde ett försök på juldagen men det försvann o jag orkade inte skriva om allt!

Nyårsafton imon!
Vi ska ha trevligt med vänner o bara njuta av trevligt sällskap o god mat! 
Några större löften har jag inte tänkt mig! 

Ska väl fortsätta må bra o hålla alla energitjuvar långt ifrån! 
Borde väl göra mig av med några till. 

Det har varit en ganska lugnt men konstigt år! 
Mycket som hänt men som ändå känns bra! 
Mycket tankar som surrat o surrar, men mycket har även fallit! 

Nu blickar jag framåt återigen o satsar på ett ännu bättre år! 
Sista året jag får nämna mig som 20 åring 😉. 
Matilda blir 2 år! 

Så syns vi inte på denna sidan året så önskar jag er Gott Nytt 2014

//Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback