1Advent

Då var December här o 1 advent med den! 
Tiden går lite väl fort! 
Förra året va Matilda nydöpt, nu springer hon o busar o är världens goaste unge! 

Har haft den bästa helgen på evigheter! 
Både Jonas o jag har varit lediga! 
Vi har hunnit med massa o ändå haft det lugnt o mysigt! 

Igår bakade vi lussekatter! 
O idag har jag haft egentid o städat! 
Låter säkert helkonstigt att låta egentiden gå åt till något så tråkigt! 
Men faktum e att det gör mig lugn o glad! 
Jag mår dåligt av att se en enda röra o känna grus o damm under fötterna (hos mig) jag bryr nig inte på samma sätt hos andra! 
Så med musik i öronen o en dammsugare o vatten gjorde jag ett bra jobb här idag! 

På efm blev det julskyltning o fika hos syster! 


 



//Jennie 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback