Rena klippet!

Måste få fingrarna ur o ta mig till en frisör nu!! När jag kan sätta upp det i togs då e det långt!!
Men jag har ett dilemma.
Jag vet inte hur jag vill ha mitt hår!
Har sparat ett tag då håret blev konstigt nog tjockare o finare när jag var gravid.
Men nu känns det bara platt o tråkigt!

Så ska jag klippa i en kortare frisyr igen, eller ska jag bara fixa till det o låta det fortsätta växa en stund till?

Såg en bra film igår som är värd att se!
What to Expect.
En film om hur en graviditet kan se så olika ut.
Att man inte ska eller kan ta förgivet att alla kan o att alla har samma tur.
Givetvis fälldes både en o annan tår!
Har du inte sett den ännu, gör det!

//Jennie




Kommentarer
Anonym

Hej du! Min frisör sa att håret blir tjockare och glansigare under graviditeten- men ca 6 mån efter att man fött kommer hormonerna göra så att man tappar ganska mycket hår.. Så klipp det kanske kort??

2012-10-16 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback