Många tankar i huvudet

Många tankar kan hålla vem som helst vaken!!

Just nu cirkulerar det en hel del..
Tiden rusar iväg när man går hemma o myser med Matilda, men det börjar krypa i kroppen att jag vill börja jobba!
Jag saknar det sociala.
O då kommer nästa fråga, var blir min arbetsplats när jag väljer att komma tillbaka?
Dessutom finns det en liten möjlighet att få jobba natt igen, men e det vad jag vill längre? Det e inte som det va förut o dessutom mister jag den sociala biten jag var ute efter. Hmm??

Gör jag rätt att åka iväg på kryssning i november? Jonas e ju ändå hemma.

Dessutom e jag inbjuden till ett bloggevent i December som jag e sugen på men allt handlar om hur ekonomin ser ut!

Helt plötsligt e vi framme i jultider o då kommer givetvis frågan, hur ska man fira i år??
Förra året var den bästa julen på åratal jag kan minnas!
Precis så mysigt som jag ville!
O Matilda ska få uppleva det jag saknat i alla år!

Som sagt en o annan tanke just nu!
//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback