Måndagsångest

Tiden rinner i väg så jag börjar konstigt nog känna mig stressad, onödigt, lustigt!!
Jonas frågade mig tidigare idag om jag hade någon tid att passa, öh ne va svaret, ändå känner jag stress!

Kanske att hela november är uppbokad o att dopet börjar närma sig! Inte ens hälften har osat o vi har varken gått igenom sånger eller bestämt om vi ska ha fadder eller ej!

Har iallafall gett mig på o baka en blöjtårta idag! O för att vara första gången gick det jäkligt bra!
Kan dock inte lägga upp bild förens imon eftersom jag ska leverera sen imon.

//Jennie




Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Det med dop tycker jag oftast har varit lite av ett stressmoment - mycket tack vare att jag vetat hur det skulle bli var gång - folk säger att de ska komma, men kommer inte i slutändan ändå...

Gosh, hennes ögon - jag smälter som smör i solen, trots att det "bara" är ett foto... ^^

2012-10-24 @ 00:37:51 | http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback