Lillelördag

Det blev en annorlunda start på dagen vill jag lova..
Ska in till Jkpg o klippa mig o i p-huset upptäcker jag att plånboken glömts hemma.. Den ligger på elementet innanför dörren!!
Vad gör man när det kryllar av Pvakter??
Försöker ringa pappa men icke. Så Jonas får slänga sig o Matilda o Lomma o rädda situationen..
Tack o lov fick jag inga böter!!

Klippt blev jag iallafall!!
Så nu e det kort igen!!

Ikväll var vi i stan igen!
Åkte till blomsterlandet o köpte till gravsmyckningen..
Men till "morfar"s grav hittade jag inget som "dög" så jag bestämde mig för att göra en egen..
Gillade verkligen resultatet..

Matilda o Jonas har haft en pappa dotterdag.. Fast bajsblöjjan fick jag byta hihi..

//Jennie




Kommentarer
Monica

Jättefint

Svar: Tack!
Jennie Svahn

2012-11-01 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback