Kanelbullens dag

Säg något som inte har en egen dag snart??
Idag är det då kanelbullens tur.
Ja bakoman som jag är annars har inte bakat en bulljävel idag! Det fick bli köpta nybakade på Ica Maxi istället. Men de var supergoda!
Nu njuter jag av Hela Sverige Bakar.

Har börjat planera inbjudan till dopet. Har hela grejen i huvudet nu fattas bara att få ihop det på papper m hjälp av data o sen e det pysseldags m det sista.

Fick paket på posten idag ett gult skal till phonen. Hihi
Dessutom kunde jag inte låta bli o köpa Matilda ett hårband idag.

//Jennie




Kommentarer
Michelle

Haha jo det gjorde jag ju! Men efter alla dom timmarna i köket så hade det kunnat kvitta när det inte ens blev bra :P huset luktar ju gott iaf..

2012-10-04 @ 22:45:42 | http://mammasnovalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback