Funderar

Ja det cirkulerar ju lite i huvudet till o från.. Just nu e det mest den där biten om social kontakt!!

Jag vet att jag inte är bortskämd med vänner o det märks nu när man går hemma.
Första veckan var det fullt ös här hemma med besök var o varannan dag! Nu är det helt plötsligt jättelugnt.
Själv e jag säkert oxå dålig på att höra av mig till folk, men jag e ju hemma för det mesta så det vore ju enklast om de som har lite mer att passa hör av sig. Kanske tänker fel, men då får det va så.

Längtar tillbaka till arbetslivet!!
Jättemysigt o gå hemma o gosa men det hjälps inte..

Ja ja nu har jag ältat det lite!
Nu tar vi nya tag!!

//Jennie




Kommentarer
Annica

Gå till kyrkan på stora och små, där sjunger ni tillsammans med andra föräldrar och barn och fikar och sen fri lek och pyssel! Jättemysigt brukar det vara och mina tjejer har älskat att gå dit!
Har ju öppna förskolan med, en hel del nyinflyttade mammor som går dig med sina små som bara är ett par månader gamla för att få lite social kontakt! Och Lena som håller i ÖF är supergo och trevlig!!:)

Svar: Har tänkt gå dit, men bvcsk tyckte vi skulle avvakta då det går förkylningar o sånt nu. <3
Jennie Svahn

2012-10-11 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback