Fina Söndag!

Idag har det varit en helt underbar fin dag!!
Tänkte först stannat hemma från tipspromenaden då jag kände att jag behövde vila, men i sista stund hoppade jag i kläderna o följde med.
Blev 12 R men ingen vinst.

Usch borde städa men har INGEN motivering.

Borde baka till dopet oxå men någonstans finns inte tiden eller så säger jag väl inte till Jonas att ta Matilda helt enkelt...

Imon e det Måndag om man skulle börja tänka på se där sista kilona??
Inte efter Matilda för de e borta men de sista från operationen..
Motiveringen tappade jag visst bort, men jag borde....




Kommentarer
Michelle

Men gud så söt klänning!! <3
Nackdelen med att Wiggo är en pojke :P

2012-10-28 @ 19:23:21 | http://mammasnovalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback