Det där med prev.medel

Det är ju en djungel av dessa skydd!!
O det värsta är att det jag helst vill ha kan ingen svara mig på om kroppen tar upp tillräckligt utav! Så tabletter går bort, pstav sätter jag aldrig mer in! Den gav mer elände än nytta sist!
Pspruta tar tid att få ur kroppen den dagen man planerar nästa bebis.
Så spiral?? Koppar eller ej??
Plåster? Pring? Ja som sagt det finns en del att välja på men ett val att tänka på!!

Efter mitt besök hos mvc så blev det en promenad till Vardagslyx.. Blev ett ljus som doftade såå Jul!

En fika med Ida fick avsluta Nässjöbesöket.
Tack Gumman!!

Morgondagen är ett omskrivet blad ännu..

//Jennie




Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Alla dessa nyttiga promenader du tar - Varför bor du inte närmare?

2012-10-09 @ 20:57:47 | http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback