Det blåser!

Det e väl det minsta man kan säga!!

Har varit o hälsat på Annica o hennes 3 goa o busiga barn idag!! Var ett tag sen konstaterade vi!!
Men känns ändå som man träffades igår!!
Blev några trevliga timmar!
Tack snälla för kläderna!!

Åkte hem till pappa o familjen sen. Blev lite kaffe o en go glasstårtebit..
O jag som skulle börja va nyttig idag'n
Har ingen disiplin längre!!

Jag står så still som man kan på den där vågen!! Funderar starkt på att flyta bort det sista, men motivationen?
Ska försöka efter Ålandsresan.. För det kan va dumt o jäklas med maten då alkohol ska intas. Räcker med att det e snart ett år sedan man drack ordentligt.. För sist var det förra årets halloweenfest..

Sitter o tittar på dokumentären om när HIV kom till Sverige..
Skönt att utvecklingen gått framåt men ändå konstigt att det fortfarande sprids då man är så matad med info..
Hemskt att de behandlade de döda som avfall o jag ryser då jag tänker på serien som visats de 3 tidigare måndagarna..
Jag lider med de som vars föräldrar inte kunde acceptera deras barn som homo..
Jag lovar att Älska Matilda oavsett vem hon kommer älska..

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback