Vilken dag

 
Att en vanlig torsdag kan bli så intresant o upp o ner!
Här sitterr jag hemma o pratar med Hasse på P4 i lugn o ro sen bär det va till Nässjö för tandläkarbesök, handling o kakelköp..
På vägen upp hör jag radiosändningen i repris på de Lokala nyheterna...
Oj...
Åker hem o ska till o packa upp o byta på Matilda, då ringer telefonen o AFTONBLADET söker mig..
OJ vad hände nu, va stort det blev, men bara bra att ännu mer kan få sig en tankeställare lagom till den värsta julruschen kan jag kanske känna..
 
Intervju på telefon o ca 1 timma sitter jag vid köksbordet med en fotograf..
Jaha, det blev ju en lite ovanlig Torsdag det här..
 
Lite komiskt att våran Jönköping/Smålandtidning inte hört av sig ännu..
 
Nu pysslar vi lite i lugn o ro resten av kvällen.
 
//Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback