Tid!

Vad e tid egentligen??
Den e väl det som tickar på väggen o påminner om hur fort allt går!
O minner om hur skört livet e o att man måste ta dagen som den kommer men ändå inte slösa bort den!

Jag går hemma o dagarna ser ganska lika ut men ändå känns det som man inte hinner det man ska eller vill!!
Det e redan mitten på November o snart e detta året slut!!

Min älskade lilla Matilda fyller 3 månader på dopdagen!
Den tiden gick väldigt fort, men nu har jag kommit så långt att jag en dag kan tänka mig att ge Matilda ett syskon..

Snart första advent o jag bestämde mig redan förra året att försöka ändra på min syn av julen.. Jag tror jag lyckades rätt bra o fick en riktigt fin jul!
Hoppas nu att vi kan lyckas få ihop en liknande iår!
Jag vill ge Matilda en fin o minnesvärd högtid.. Det jag missade o hatade i så många år!!

//Jennie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback