Man lär så länge man lever!

Ja det här jag lärt mig idag!
Jag vann ju för ett tag sedan biobiljetter för ett tag sen i en musiktävling hos Hasse på P4!
Dom skulle jag nu använda i söndags med syster för att gå på Breaking dawn.
Väl i kassan säger hon att dom redan e förbrukade!
Va?? Hur ?? När?? Kan inte stämma tycker man!
Jo då efter lite forskning från Hasse o de andra på P4 så visar det sig att biljetterna är använda i Stockholm!
Så någon har helt enkelt tagit beslag på mina biljetter som jag va dum nog o la ut på bloggen!
Så nu vet ni det, man kan bli av med allt, trots att det fortfarande ligger i plånboken!
Så nästa gång det läggs ut något på min blogg kommer jag INTE missa att radera en del på dom!!

Imorgon någon gång mellan 10.30-11.30 ska jag va med på radion o varna för sådant här beteende!
Så välkomna o lyssna!

O Du som använde biljetterna! Hoppas det va värt det!!

(Biljetterna på bilden är de jag la upp sist så de är redan förbrukade)

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback