God morgon Sverige!!

Äntligen fredag o det står en del på listan idag, men om det blir av eller om orken finns det visar sig!
Ska fram till jobbet iallafall!!
Snön vräker ner o det betyder ännu mer julkänsla!!

Bloggen slog visst rekord inatt o redan idag har jag haft över 200 unika besökare!

Ja kommentarer om hur korkat o pinsamt det är har redan ramlat in, men vet ni? Jag bryr mig faktiskt inte!!
Ja det va klumpigt, då jag annars dumförklarar alla som lämnar ut kontokort o liknande..
Men biobiljetterna såg jag visst inte som något någon kunde sno..
Trodde man var tvungen o ha papperlappen i hand då man hämtade sina riktiga biljetter. Men jag har lärt mig MIN läxa o ser detta som en varning till andra som kanske inte tänkt längre än jag heller..

O kommentarer som att man inte har bättre saker för sig än att blogga o instagramma, Jo men att blogga har blivit ett intresse, precis som andra mekar med bilar eller är ute o shoppar.

O neeee jag skulle inte lägga ut mitt nya visakort om jag fick nytt!!

Har ni inget bättre att skriva i era kommentarer så behöver ni inte bemöda er med att skriva alls!

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback