Första vaccinationen

Jo men det gick väl ganska bra. Klart hon grät, men kändes skönt att de hjälptes åt o tog i bägge benen samtidigt.. Nu fick hon faktiskt Alvedon för lite svullen e hon o verkar ha lite ont.
Men sååå duktig ändå gumman!!

Själv e jag måttligt irriterad över att att jag hade så brått o välja preventivmedel. Nu sitter jag här o bara blöder o blöder!! Jävla spruta!!!
Aldrig mer!! Det får bli de där ringarna!!
Har ju inte så mycket val då jag inte kan äta piller o inte vill lägga 1200kr på en spiral då jag inte vet när vi vill ha nästa..

//Jennie




Kommentarer
Annika

Hejsan Har du provar cerasett mini piller.
Jag använder dem och jag får inga blödningar alls, hade så innan jag fick barn iaf. men jag har inte haft något nu.

Kram Annika

Svar: Kruxet e bara att jag efter min op inte är säker med piller, kroppen tar inte upp den mängd som krävs, så risken finns att jag äter de i onödan utan skydd alltså.men tack ändå!!
Jennie Svahn

2012-11-21 @ 20:14:13 | http://akinna.webblogg.se/
Annika

cerazette heter de!

2012-11-21 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback