Dumping

Det e väl nackdelen med operationen!
Dessa dumpings man får när som o ingen direkt förvarning utan som en blixt från klar himmel..
Från början sa dom att man fick det om maten kom ner för fort..
Men den myten tog min kropp död på ganska fort..
Jag skulle kalla det sockerdimp..
För det e precis så det yttrar sig..
Händerna skakar,synen blir lite suddig, kroppen svettas o det enda jag behöver e att få i mig något fort så går det över på 10 min..
O det kan komma efter, före, mitt emellan ja precis när kroppen själv vill...

Men man lär sig att leva med det oxå..

Idag e det söndag o kommande vecka känns aningen stressig!!
Måndag- träffa prästen o gå igenom dopet..
Tisdag- BVC o Matilda ska få sina första sprutor..
Onsdag o torsdag e väl lugna.
Fredag - köpa det sista, göra tårtor, ev duka o förbereda..
Lördag- Dop...
Söndag- Andas ut!!

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback