På banan igen

Då var det dax att återuppta ett tidsfördriv.
Har bloggat förut men tappade intresset, men nu e jag sugen igen.

Det har hänt en del sen sist.
Det största är att vi efter många års försök äntligen lyckats skapa ett nytt liv
som nu växer i min mage.
Knorr är beräknad till 9 Augusti.

En stor anledning till att vi till slut lyckades (mina tankar) är vår redan berömda viktresa.
Utan den tror jag vi fortfarande hade fått kämpa ett bra tag till.

Det har varit en del byte av jobb det sista året, o även där tror jag det trots allt var bra då jag under någon månad fick släppa alla tankar o bara jobba.
Ingen bra lösning att jobba i stort sett 24/7 i ca 2 månader, men just då var det bra, det blev bra!!

Nu blickar jag framåt, o det vill jag lova, att den glädje o allt annat som medfört de senaste 6 månaderna är så myckeet värt att jag aldrig skulle vilja byta bort det.

Klart att graviditeten medfört en o annan intressant tankeställare, men det e jag tacksam för, det har fått mig att tänka lite annorlunda o lite längre.
Men fortfarande tar jag dagen som den kommer o försöker göra något bra även av det dåliga.

Så Hej igen, här e jag!!



//Jennie




Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Heeeej och välkommen tillbaka :D

2012-06-09 @ 21:53:33 | http://nilssonpettersson.blogg.se/
Marie W - Mamma till Linus

Kul att du är tillbaka!! :)

2012-06-09 @ 22:05:08 | http://mariews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback