Midsommardagen

Jaha, det blev ett hopp här pga av att Blogg.se gjort om en del o jag inte kunde lägga in bilder förra veckan.
Var aningen frustrerad vill ag lova.

Förra helgen gjorde jag mina sista timmar på jobbet.
Nu har jag snart varit hemma en vecka.
Förra lördagen var vi på Cirkus Scott.
Jonas lyckades vinna till sig 2 biljetter.
Tror tyvärr man hade lite för höga förväntningar men det blev en riktig mysig kväll o många skratt.
Bäst av allt var studsmattehopparna.
Jisses, kommer nog aldrig ställa mig på en studsmatta utan att tänka på dom.

Veckan har bara sprungit iväg.
I Tisdags var vi i Nässjö o lyssnade på Knorr´s Hjärta.
Det slog fint o hon trodde den faktiskt börjat fixera sig o idag är jag beredd att hålla med henne.

I Onsdags var jag på Bio med syster, Rock of Ages.
Riktigt bra!! Älskade Muskiken rakt igenom.

I Torsdags mötte jag Hanna på Maxi för lite handling till midsommarmaten.

O Igår tillbringade vi hela dagen i Bankeryd hos Hanna o Conny, Anton o lilla Stina.

Nu ikväll står det grllning på schemat.
Nästa vecka är ett oskrivet blad än så länge, men det finns alltid saker att göra.

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback