Sommar o Sol

Åhhh vad jag önskat att jag bokstavligen kunnat dra ut knorr idag!!
Sådana här dagar uppskattar jag annars, men inte i år.
Men snäll som jag e tiger jag för er skull, för visst e det skönt att solen skiner i övrigt!!
 
Jag hade planer på att städa idag, ett ont måste då det inte blev redigt gjort förra veckan heller.
Men jag har bara lyckats diska idag..
Får ta nya tag imorgon!!
O Ni undrar säkert varför inte Jonas gör det ist.
För att jag e envis o har sagt att jag behöver honom bättre senare.
Dock vet jag inte när senare e, för forlossningen räknas inte.
Han har fått sköta tvätten ist.
 
Blir att åka till Jkpg o handla när Jonas gått av..
Sen har han semester!!!
Vi klarade det, hoppas jag!!
 
Var framme o köpte mjölk tidigare idag.
Känndes som jag hade sprungit maraton när jag väl kom hem..
Men men, vd gör man inte för sin man, vill han ha vit sås till isterbanden så ska han får det..
Isterbanden i övrigt var så salta så jag ångrade att ag inte köpte jordgubbar till mjölken ist..
 
Jaha, i övrigt kan jag rekomendera 3 filmer!
1) Man on a ledge
2) Simon o ekarna
3) Hysteria
 
//Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback