Måndag

Idag har jag rensat mitt lilla land runt stenen på framsidan.
Så nu e det tomt så när på en blomma som jag fick av Gun o Göran förra sommaren.
Så roligt att se den leva i år igen, då Gun gick bort i December.
 
Skulle bakat bullar idag men energin trött efter rensningen.
Får satsa på det imon istället.
Bullar med nutella, tror det kan bli gott.
 
Fick reda på ikväll att Markus varit hos doktorn.
Han har gått o fått Bältros stackarn..
Något som e ovanligt hos barn då de i regel får vattenkoppor..
Sitter o läser o kliar mig i huvudet o blir inte riktigt klok på det..
Vill ju veta om det smittar mig eller Knorr..
Men förstår jag det rätt så smittar det inte till mig som en gång haft vattenkoppor, men risken finns att det sätter sig på Knorr o kan i sin tur födas med vattenkoppor o det ska visst inte vara det roligaste.
Så där missar vi Upptech denna veckan som vi planerat..
Men allas hälsa går före, så vi får hoppas att det går över snart.
 
Ne nu ska jag äntligen sätta mig o se Snabba Cash som jag inte sett.
 
//Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback