En helg som alla andra

Just nu känner jag inte skillnad på helg o vardag.
Känner att jag bara går runt o klagar, det e fel på vädret, fel på hela tvsystemet.
Det e sommar o det finns inte ett vetigt program på tv:n..
O så betalar man massa för skiten!!
 
Igår var solen framme hel dagen!!
O då passade ag på o spela minigolf med lillebror Markus.
Givetvis blev jag ju helt slut efter en runda, men vad gör det, jag kom ut lite o hade roligt!!
Tyvärr jobbar Jonas helg annars var det ju en kanonfin kväll.
Men vi hann med o grilla lite o  mysa innan det var dax för honom att åka.
 
I Eftermiddag kommer Syster Emelie o håller mig sällskap!!
O det uppskattas!
 
Imorgon e det Måndag igen..
Får se vad veckan har att erbjuda.
Jonas jobbar sin sista vecka nu, o det känns underbart.
 
Det känns som det kan vara rätt tajmat,
för jag tror faktiskt att jag börjat känna av lite förvärkar om sanningen ska fram.
Jag vet inte, men om det nu ska kännas som mensvärk så..
Så vi får se vad som händer framöver..
Inget jag lägger så stor panik över just nu.
 
//Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback