Det går upp, o det går ner.

Som en berg o dalbana fast på hemmaplan..
Vädret, humöret, värken, orken ja precis llt e upp o ner just nu...
Jag njuter för visso för mig själv när vädret inte strålar,
men jag saknar solen för den gör mig pigg o glad.
 
Dagarna går i en rsande fart, det e bara att försöka behålla lugnet o inte flippa ur nu..
Men jag erkänner jag börjar bli orolig, dock inte för hur ont det ska göra eller hur lång tid det ska ta osv, nee utan om den kommer förtidigt o Jonas jobbar!!
Ja ja han har sagt att det ordnar sig, folk vet o det ska ställa upp.. Juuuust det... Prata går ju alltid...
Har ända till nu sagt att Knorr gärna får komma tidigare, men snälla håll dig där inne tills Pappa går på semester, det e inte sååå långt kvar..
 
O sommaren blev inte alls som jag tänkt mig, inga längre dagsutflykter här inte..
Men det e ju mitt eget val då smärtan hindrar mig till o från.
O det gör ju att mitt humör åker berg o dalbana oxå. Jag avskyr o känna mig låst.
Ligga på soffan e som sagt inte riktigt min grej.
Jonas sa igår att vi har hela hösten på oss, bara för att knorr kommer betyder det ju inte att livet e slut där, han kan följa med till Göteborg en dag, Det e ju sant.
 
Idag lyser solen med sin frånvaro, Då blir det till o passa på o baka en kaka.
Rulltårta tror jag det får bli.
 
//Jennie
 
 
 
 



Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Livet är långt ifrån slut efter att Knorr har kommit ska du se. Allt blir mycket roligare då, trots vakna nätter, bajsblöjor och spyor. Utflykter och andra påhitt känns mer värdefullt med en liten medpassagerare! :)

Hur länge jobbar Jonas? Jobbar han långt hemifrån? Du var beräknad i augusti va?

Allt kommer gå fint, och givetvis måste de som finns er nära ställa upp om det är så... Måste han sticka från jobbet så är det så - då måste nån annan hoppa in...

Svar: Jonas jobbar fram till den 27 tror jag det var. sen e han hemma över en månad. O det känns ju jätteskönt.Neej avståndet mellan hem o jobb e väl knappt 1 mil. Så det tar ingen tid, O beräknad e jag till den 9 Augusti. Vi får väl se om min känsla att det kommer tidigare besannas eller om jag går över.
Jennie Svahn

2012-07-10 @ 13:38:00 | http://nilssonpettersson.blogg.se
Fiia söderström

Inte långt kvar nu tills eran Knodd kommer :)
Nervös något ?
Själv har jag 7 Dagar kvar och är super nervös
men är nog för man hör så mkt dåligt om Kejsarsnitt
men ska nog gå bra det ändå =)
kram på dig syrran <3

Svar: Jag e inte nervös något ännu, kankse kommer när det väl sätter igång kan jag tro. Hörde att du redan e på G idag. Får önska dig lycka till! Det enda tråkiga med kejsarsnitt e väl då att man har ont efter o att du inte får lyfta. Annars e det ju bra att det finns.
Jennie Svahn

2012-07-10 @ 15:57:19 | http://hannyflickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback