3:dje semesterveckan

Ja denna veckan har väl gått liiite fortare än förra,
men det är ingen höjdare att gå hemma o lunka o bara vänta.
Eftersom jag e en rastlös människa i mig själv så kliar det i både ben o armar att inte göra mycket alls.
Hade det inte varit för värken som kommer till o från så hade jag gjort betydligt mer.
Ligga på soffan e inget för mig!!
 
Jag som älskar solen får nog nöjja mig med att lapa den från insidan i år..
Jag orkar inte va i den.
Men eftersom den e här så får jag njuta av den på mitt sätt!!
 
Jag vann i fredags biljetter till Allsång i Gränna som bjuder på bla. Sean Banan nu på söndag.
Idag kom ytterliggare en vinst på posten från Allers.
Så nu kan jag läsa lite till, jag som har såååå ont om böcker!!
Men det var en bok jag ville ha så nog ska den läsas alltid!!
 
Igår kväll var vi med Min Pappa, Sissi o Emelie i Gränna o åt på Tzatsiki i hamnen.
Tyvärr hade dom nog inte riktigt pejl på läget, men maten var godkänd.
Dock har jag nog luktat vitlök i munnen hela natten o idag..
När maten landat lite så gick det ner en glass oxå.
Fåglarna var nog glada över att mycket av mina daimkulor tappades på gatan.
Det gick visst inte så bra o hälla dess över en mjukglass i strut, de rann av med väligt fart..
 
Med mig från min underbara familj fick jag denna att fylla i åt Knorr.
O tack ännu en gång för god mat o trevligt sällskap!!
Tack så mycket!!
 
Imorgon e det Torsdag, Nässjös torgdag o dags att återigen lyssna på Knorr´s lilla hjärta.
Bara 35 Dagar kvar nu..
 
Vad har tiden tagit vägen??
Jag e så tacksam över att allt gått så bra hittills, o att jag klarat mig från alla hemska krämpor som de flesta faktiskt genomlider.
Klart att jag har mina dagar, humöret är inte på topp o nu denna smärta som kommer till o från,
men det e inget jag egentligen ska klaga på då jag inte haft illamående, sura uppstötningar, svullna ben, trög mage, ont för jämnan o alla andra symptom.
 
//Jennie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback