20 dagar kvar

Jag har lite mycket i huvudet just nu, så blogga var visst inte prio1.
Har en del bilder jag tänkt lägga upp men det får jag ta tag i endera dan.
 
Imon e det dags att lyssna på Knorr´s hjärta.
Känns lite lustigt för det kanske e sista gången om jag inte går över.
Jag e glad att det gått så bra som det trots allt gjort hittills.
Ja den sista månaden har varit för jäklig med smärtan som ingen kan ge ett riktigt svar på.
Men i övrigt har jag aldrig mått bättre!!
Jag e fortfarande inte orolig för förlossningen o det känns skönt oxå.
Jag hoppas o tror jag får den hjälp o stöd jag behöver o
jag har en lugn man som kommer finnas vid min sida!!
 
Har inrett Knorr´s rum nu iallafall.
Blev kanonbra. Kommer sätta upp lite mer färg på väggarna när vi vet vad som tittar ut.
 
Fick en för tidig julklapp av Jonas i veckan!!
En ny mobil!! O jag e redan förälskad i den..
2:a gången jag innehar en LG, men jag trivs med den!
Tack Älskling!!
 
20 dagar kvar!!
Det var ju det där med att vila nu då..
Jag förstår det inte riktigt...
Av erfarenhet o efter en testperiod nu så säger jag som jag sagt innan, jag blir ju bara tröttare!!!
Ju mer jag vilar/sover dessto mindre energi har jag.
O har jag vilat o e uppe en stund gjort något så e jag ju sketslut iallafall
så hur ska jag då orka med en förlossning..
Nee vila e inget för mig, jag vilar när det behövs o inget mer..
 
Men va jag saknar min kondition nu!
Längtar tills jag får ut o röra på mig som vanligt igen..
Men jag e glad!! Har hittills bara gått upp 10 Kg..
O det känns såå skönt för så mycket cola o vindruvor jag stoppat i mig under dessa månader så borde jag  väga mer kan tyckas.
Men colabegäret har släppt o gissa om det e gott med vanligt bubbelvatten med massa is i..
Finns det ismaskin på ryhov tros?
 
Ne nu borde jag väl sova om jag sa orka med morgondagen.
Först Mvc sedan apoteket, sedan torget o köpa blommor o jordgubbar o det bästa av allt,
jag ska äta/fika med min Goa Ida!!
 
//Jennie



Kommentarer
Martina

Man har alltid ork till förlossning, man får sån kraft som man inte tror man har. Sen fick jag litet äta där inne men fick inte i mig så mkt men tog lite då och då mellan värkarna. Jag rekommendera bada det gjorde jag det är så skönt då kopplar man av :))

2012-07-19 @ 09:59:39 | http://martinalundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback