Veckan som är

Jaha det händer väl något litet då o då!!
Men jag hinner inte med o sätta mig här i lugn o ro.. Just nu sitter jag i bilen bakom chauffören.. Vi är på inredningsjakt till badrummet.. Toastol, duschbalandare, handfat.

Igår hälsade vi på min gamla mormor, behöver jag säga mer än att det e aningen jobbigt o se hur en sjukdom kan förändra en människa såå mycket!
Men hon blev glad att vi kom o hon gillade pepparkakorna sen att hon blandar ihop oss som aldrig förr får jag svälja!

Ikväll blir det lite gott o äta hos min familj efter veckohandlingen på maxi..

Vann förresten produktcheckar i Annikas julkalender!!
Mums va gott med kyckling!!
Tack tack!!
Kika gärna in hennes blogg..

http://nilssonpettersson.blogg.se/

Eller på Facebook-
Drömmen om 11 barn

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback