Mellandagarna

Ja det e ju det dom kallas dagarna mellan jul o nyår!!
Åhhh jag e sååå åless på julen nu!!
Vädret ska vi inte prata om, glasklar ute så det e såå lätt o gå!!

Nu börjar jag känna av min rastlöshet riktigt ordentligt!!
Eller rastlöshet e kanske fel ord, tristess, dagarna ser nästan likadana ut o jag e måttligt uttråkad!!
Alltså jag älskar o umgås busa o mysa med Matilda men det blir liksom inte så mycket till samtal! Hon skrattar bara åt mig när jag vill prata! Mysunge!!

Ja idag e det bara 1 månad kvar tills jobbet kallar!!
Ska bli spännande o se när någon ringer o talar om var jag ska infinna mig bara..

Mycket tankar o idéer som snurrar i min skalle just nu!!
Snälla kan ingen ge mig en trisslotter med en högvinst på??

//Jennie




Kommentarer
Denice

Hej! Vilken intressant blogg!

2012-12-28 @ 15:45:25 | http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback