Magsjuka?

Jaha e det så här det känns o ha magsjuka när man e opad eller har magen bara gett upp?

Jag sover ju inte något vidare då nätterna täcks av tankar just nu så chansen finns att det e magkatarr!

Har haft kraftiga magsmärtor större delen av dagen o det lilla jag har i magen har kommit den "milda" vägen!
Nu som först börjar jag må lite illa, men om det e att jag inte ätit ett dugg under dagen eller annat kan jag inte svara på!

Den stora frågan e vad tusan har jag fått det ifrån isf?
Kan det ligga latent över en vecka så jag fick det i bankeryd eller så fick jag det på BVC igår!!
Det e det enda jag besökt det närmsta.

Jaja hur eller hur jag verkar ha fått något i magen som inte känna bra!!

//Jennie





Kommentarer
Mathilde

Kolla gärna in min blogg. Ha en riktigt trevlig kväll. =D Fin gran...

2012-12-18 @ 21:45:36 | http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback