Julshopping i Jönköping

Jag e såå tacksam över att Matilda fick stanna hemma idag, för ursäkta uttrycket men FYY FAN!!

Jag trodde jag va klok som åkte ner på stan först , fick en pplats högst upp i ett totalt felkonstruerat phus fullsatt överallt!!
Dock va det lugnt i butikerna!

Mitt i allt ringer min mamma o säger att hon sitter på tåget för att hämta Markus som inte redigt va planerat!
O snäll som jag e föreslår jag en fika, blev aningen helt galet i planerna.
Men men..

Ikea va nog värst på schemat!!
Sååå mycket folk!!
O så skulle jag bara ha ett stort paket där juh!!
Puuuh!!

Maxi nästa o sista för resten får va tills imon!!
Där gick det hyfsat lugnt till oxå, tog första bästa pplats!
Jag e ju inte sååå lat längre!

Kl 15 va jag hemma i lugn o ro o fick rå om min lilla tös igen!!

Idag va det min tur o skratta åt Matilda!!
Hon såg min colaflaska o såg helt uppspelt ut o ville ha den!!
Haha ja lilla vän du e ju uppfödd på cola, cola o vindruvor!!

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback