Det blir jul ändå!!

Idag va det Jonas tur o få skiten!
Så magsjuka va det allt, trots avsaknaden av spyor! Fast avsaknad? Snarare lättnad!!

Fick dock en släng av mindre panik tidigare idag!
Jaha hur tusan ska jag klara av att handla ALLT som ska handlas imon ensam o med Matilda!!
Efter moget övervägande ett sms o papper o penna har jag stakat upp precis allt som ska inhandlas vilken ordning o hade jag kunnat sätta tid på det med så hade det varit satt!
Ska faktiskt bli lite kul o se hur fort det går!!

O just i sådana här stunder är jag glad att jag inte måste pausa på fel ställen o amma oxå!! Utan behövs det så finns alltid en Micro o själv kan jag ta en fika!!

Dessutom försökte jag lära Matilda att man aldrig ska stressa i juletider!! Skit i om skinkan inte blir kokt det finns färdigkokta, att pepparkakshuset fortfarande ligger i kartongen eller knäcken inte blir kokt!! Det blir jul ändå!! Min önskan e bara att vi får en mysig dag tillsammans!!

//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback