1:a Advent

Då var det dags, tända första ljuset , mysa med nybakat o glögg!
Fast det blev inte riktigt så, men bra ändå!
Det nybakta får vänta till jag e lite piggare!
Men tände ljus o mös med god frukost gjorde vi!!

Matilda satt faktiskt i matstolen under hela frukosten!! Jätteduktig !

I eftermiddag gav jag mig den på att jag skulle få lite mer julkänsla så det blev en tipspromenad framme o den lilla julskyltning som infann sig där!

Jag lyckades påbörja en förändring i min inställning till jul förra året! O i år har Matilda hjälpt mig än mer mot en fin o minnesvärd högtid!
Den lilla människan har lyckats få mig Att se världen från en annan sida!
Älskar dig såååå mycker gumman.

//Jennie


//Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback