Lillelördag

Idag får jag säga Stort Grattis till Malin som fått sin lilla bebis!!
Är så glad För er skull.

Nu hoppas jag på att du kan smitta av dig lite!

Jag struntar totalt i smärtan nu bara jag slapp igångsättningen på fredag.
Är totalt livrädd för det! Varför vet jag inte, det e ju vanligt o de kan sin sak.
O dessa falsk larm på värkar jag har haft över en månad nu e jag så trött på!!
Så skulle det va på riktigt nu så skulle jag ta det med en nypa salt!

Har vunnit biljetter till Eksjö Stadsfest!! Allt e sååå dåligt tajmat..
Men jag väljer o göra 2 andra glada..
O jag som ville se Uggla!!!

//Jennie




Kommentarer
Fiia

Det kommer gå kanon på Fredag ska tänka på dig ❤
Bamse kram från mig och Meli

2012-08-22 @ 08:32:43 | http://hannyflickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback