Gårdagen

Igår kände jag att det nog var lämpligt att åka till stan o uträtta en del.
Sagt o gjort på eftermiddagen åkte vi för att hämta ut vinsten på Atteviks, 2 st 2 dagars biljetter till Eksjö Stadsfest.

Sedan e vi bjudna på dop för Stina på söndag. Jag kommer dock inte närvara men Jonas ska försöka åka en sväng.
Så vi åkte till Krakel för att leta present! O jisses va mycket roligt det fanns! Fastande dock för en sak ganska fort så den fick följa med hem!

Åkte upp en sväng till A6 o använde våra wrapppresentkort på Claes Olsson. Fick faktiskt en del. Se bilden.

Åt lite gott på Soya!!
Fick bli en sväng till City Gross oxå för att ladda upp lite frukt o gott ifall något sker snart.
Innan hemfärd blev det en sväng förbi min pappa.
Levererade min vinst till Emelie o Krille o hoppas de har mer glädje av biljetterna än vad jag kommer ha!
Fick lite fika oxå!

Väl hemma ca 20.30 var det skönt att få diska o sedan hoppa i säng för att se Breaking News.

// Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback